امام علی (ع) «کسی که تقوا را انتخاب کند سختی ها برایش شیرین می شود و فشار مشکلات و ناراحتی ها از او برطرف می گردد و مشکلات پیاپی و خسته کننده بر او آسان می شود و مجد و بزرگی از دست رفته چون قطرات باران بر او فرو می بارد، رحمت بازداشتة حق به او باز می گردد و نعمت های الهی پس از فرو نشستن برای او به جوشش می آیند و برکات تقلیل یافته برای او فزونی می گیرد »
منو اصلی
تأثیر فشار رقابتی بر تصمیم گیری اخلاقی دانشجویان در یک محیط جهانی............
تأثیر فشار رقابتی بر تصمیم گیری اخلاقی دانشجویان در یک محیط جهانی............ تاریخ ثبت : 1393/02/07
طبقه بندي : مقالات انگليسی ,خلاصه مقالات انگلیسی ,
عنوان مقاله : تأثیر فشار رقابتی بر تصمیم گیری اخلاقی دانشجویان در یک محیط جهانی............
خلاصه مقاله : نیل، ای.، شیبروسکی، جی.ای، و پلتیر، جی. دبلیو این مطالعه، تصمیم گیری اخلاقی دانشجویان آمریکایی و اروپایی را در سطوح مختلف فشار رقابتی و در یک محیط جهانی، تحلیل می کند. یافته ها نشان می دهد که احتمال بیشتری وجود دارد که دانشجویان رشته های کسب و کار نسبت به دانشجویان رشته های دیگر، با افزایش فشار رقابتی انتخاب های سوال برانگیز اخلاقی را انجام دهند. نتایج نشان می دهد که اساتید بازاریابی/کسب و کار ممکن است نادانسته با تأکید بر اهمیت واکنش به فشار رقابتی برای رسیدن به اهداف تجاری به تصمیم گیری های غیر اخلاقی که فارغ التحصیلان رشته های کسب و کار می گیرند، کمک کنند. در این مطالعه، کاربردهای بالقوه برای آموزش اخلاق بازاریابی/ کسب و کار ، مورد بحث قرار گرفته است. Nill, A., Shibrowsky, J. A., & Peltier, J. W This study analyzes the ethical decision-making of students from the United States and Europe under different levels of competitive pressure in a global setting. Findings indicate that business majors are more likely than non-business students to make ethically questionable choices when competitive pressure increases. The results suggest that marketing/business educators might be unknowingly contributing to unethical decision-making by business graduates by emphasizing the importance of reacting to competitive pressure to accomplish business goals. Potential implications to teaching marketing/business ethics are discussed. THE IMPACT OF COMPETITIVE PRESSURE ON STUDENTS' ETHICAL DECISION-MAKING IN A GLOBAL SETTING....
فایل مقاله : <#f:322/>
تعداد نمایش : 2016 <<بازگشت

كليه حقوق اطلاعات و مطالب اين سايت محفوظ و متعلق به سایت ایران اخلاق می باشد