امام سجاد(ع) می فرماید: حقِ مادر این است که بدانی او تو را حمل کرده است، به گونه ای که هیچ کس فردی را این چنین حمل نمی کند؛ از شیرة جان خودش برای تو صرف کرده است، که هیچ کس این کار را برای تو نکرده است و جز مادر، کسی اینگونه دیگری را غذا نمی دهد؛ در نگهداری تو با گوش و چشم و دست و پا و مو و پوست خود و با تمام قدرت کوشیده است و این تکالیف را با خوش حالی و بی منّت انجام داده است و در این راه همة سختی ها و غم و غصه ها را بر خود هموار کرده است تا هنگامی که دست توانای آفریدگار تو را از شکم او بیرون آورد و متولد شدی؛ خودش تشنه باشد، اما تو را سیراب کند؛ خودش زیر آفتاب سوزان بماند، ولی تو را در سایه نگه دارد؛ راضی بوده است برای آسایش تو از خواب خود چشم بپوشد و آسایش تو را به قیمت رنج و ناراحتی خودش فراهم سازد. رَحِم او جایگاه رشد و دوران جنینی تو بوده است؛ و دامن او بسترِ آسایش تو و پستانش منبع آب و غذای تو و جان او سپر بلای تو بوده است. آیا تو آن قدرت را داری که به شایستگی سپاس او را بگزاری و از او حق شناسی کنی، بجز این که خدا تو را در این راه مدد کند؟ پس به قدر خود از او سپاسگزاری کن.
منو اصلی
چرا مدیران تصمیم‌گیرنده باید با مبانی تحقیق آشنا باشند؟
چرا مدیران تصمیم‌گیرنده باید با مبانی تحقیق آشنا باشند؟ تاریخ ثبت : 1393/09/25
طبقه بندي : ,25,38,
عنوان مقاله : چرا مدیران تصمیم‌گیرنده باید با مبانی تحقیق آشنا باشند؟
خلاصه مقاله : سبک‌های یادگیری (learning styles) و تیپ‌های شخصیتی (personality styles) مثال‌های خوبی از این رویکردهای زودگذر هستند. روش‌هایی که بعضی از آنها هنوز هم عمرشان به سر نیامده است. Reasons Managers and Business Decision Makers MUST Understand Basics of Research Stop Bandwagon Jumping With These Eight Steps It's a faddish world. Things come and things go, influenced by the Buzz, what seems to be popular, and human tendencies to cognitively distort the information they take in. Quality circles, TQM, learning styles, personality styles are all good traditional examples of fads, some of which have not yet expired, that have been adopted by business decision makers in the past, often to be discarded after "someone" notices the decisions were based less on data, and more on a "gut feeling" or simple "common sense", the latter not being terribly common and often not sensible.
فایل مقاله : دانلود فايل
تعداد نمایش : 1302 <<بازگشت

كليه حقوق اطلاعات و مطالب اين سايت محفوظ و متعلق به سایت ایران اخلاق می باشد